streda 15. februára 2012

Cover: Epizóda 2

Zdravím,
konečne mám trochu času a tak vám môžem k obálkovej téme povedať čo to viac. V prvom rade sa chcem poďakovať Judit, Princeznej a Luce, že článok okomentovali a vyjadrili mi podporu nech je už Cover akákoľvek.
Nuž s pravdou von! Nechcela som vám hneď hovoriť aké emócie prechovávam k obálke, ktorú som vám ukázala, aby som vás nemiatla, ale ukázalo sa, že to bol zbytočný strach, pretože vy vidíte veci v rovnakom svetle ako ja. Vďaka Bohu za vás, fakt.
Tá obálka naozaj nebola šťastná voľba... ani v najmenšom. Veru tak... A keď už som sa už zmierila s budúcnosťou, ktorú som popri tejto obálke videla len veľmi blede, ako šíp z jasného neba mi zavolala moja redaktorka. Anjel z nebies, pomyslela som si.
Prečo? Pretože obálka sa bude meniť. Nedá sa síce povedať, že neostane kameň na kameni, ale... bude to lepšie.
Nie celkom podľa mojich predstáv, ale lepšie.
Musím sa naučiť hádať a vyhádať si čo chcem... PREČO ma to nenaučili, kým som bola malá?!!!! Mami, oci, ZAMYSLITE SA NAD SEBOU!!!!!
Takže... koniec strachu, koniec úzkosti... príse niečo za čo sa až tak hanbiť nemusím... a ak čítate v električkách a mhd, tak azda ani vy...
HneĎ ako bude nový návrh hotový, samozrejme, že posielam... nenechám vás predsa čakať...:D

Plus: už čoskoro čakajte na blogu stránku v ktorej nájdete anotáciu, azda aj ukážky z knihy, oficiálny playlist (ak si nedokážete predstaviť čítanie bez hudby) a tak... možno aj niečo navyše, kto ho vie...

Mám vás rada, decká.
XOXO
DomiLondon

5 komentárov:

  1. ahoj, v prvom rade gratulujem ku knihe, určite bude super.

    Čo sa týka tej obálky, neviem, ale mne sa páčila aj tá predchádzajúca, no rozhodne sa teším na novú verziu a od srdca ti prajem aby si s ňou bola spokojná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Gratulujem k zmene obálky, Domi! Teším sa na anotáciu :) A ber to tak, že horšie to už snáď byť nemôže. Snáď nebude mať modelka na druhej verzii obálky zalomený krk...:P Držím palce, aby všetko vyšlo podľa tvojich predstáv.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To je úžasná správa! Som zvedavá na novú - ono podľa mňa stačí, že sa s ňou niekto trochu viac pohrá a už to bude hneď lepšie. Tak dúfam, že to pre teba dopadne dobre a strašne sa teším na anotáciu :) Strašne, strašne!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. jaj to je super teším sa s tebou :) ako ja by som sa nehanbila čítať ju v MHD či na verejnosti ani keby mala tú starú obálku, ale celkovo Motýľ nemá až také šťastné výbery... sledovala som to dnes v kníkupectve pri ich knihách... a niekedy to je strašná škoda :)
    a teším sa na všetky pikošky :)

    OdpovedaťOdstrániť