piatok 30. decembra 2011

The yaer 2011 is nearly OVER!!!!

Hi folks,
rok je takmer na konci. Tento pocit zažívam už po dvadsiaty krát a pravdu povediac, nie som jedna z tých, ktorí majú nutkanie zhodnocovať a bilancovať všetko doterajšie... ale občas by to nemuselo byť na škodu veci...myslím.
A tak sa teda pustím do koncoročného príhovoru, na ktorý každý zabudne len čo ho dočíta... Také sú už príhovori. Je to ich osud.

Nuž v prvom rade by som sa vám chcela poďakovať. (Klišovitým a trápne známym frázam sa zrejme nevyhnem, vedzte teda, že to myslím vskutku úprimne.) znamená pre mňa veľa, že to čo napíšem predsa len niekto číta... je to taký zvláštne príjemne hrejivý pocit pri srdci. Fakt decká. Zvlášť by som sa chcela poďakovať všetkým mojim nasledovníčkam (naschvál používam ženský rod, pretože členovia mužského zastúpenia tam nie sú) a najnovšie i Catty, Willinde a Triss, ktoré sa mojími nasledovníčkami stali len nedávno.

A poďakovať by som chcela aj vydavateľstvu KUMRAN, ktoré mi poskytlo a poskytuje recenzné výtlačky vážne hodnotných kníh.

Nuž a samozrejme ďakujem aj Mirke Varáčkovej, ktorá mi dovolila načrieť do jej súkromia a spraviť s ňou rozhovor, ktorý ste si tu isto prečítali. Podľa štatistiky bol naozaj neuveriteľne úspešný,... pravdu povediac, takmer mi to vyrazilo dych. No ale niet sa čomu čudovať... Miroslava Varáčková, je Miroslava Varáčková. Predsa.
Ďakujem.

A čo sa týka môjho roku 2011 v knihách, je to veľmi pestré, štedré a naozaj len horko-ťažko sumarizovateľné. Prečo? Pretože milión kníh som mala požičaných, ďalších milión kníh bolo od kamarátov a ďalší milió tvoria e- knihy (tak fajn, možno nie celkom milión). No a posledná, nezanedbateľná časť sú knihy, ktoré sú MOJE v rukou uchopiteľnej podobe. Nuž skúsim to nejako a zostrojiť nejaký zoznam, alebo čo.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Toto je teda môj rok 2011 rečou kníh. Nie je ich azda veľa ako v poličkách a na blogoch niektorých zvás, nuž ale čo... Snaáď sa ocení i táto snaha.(chvála Bohu za GOODREADS, lebo inak som namôjdušu stratená)

Delirium (Delirium, #1)Lekcia od princeznejIf I Stay (If I Stay #1)The Maze Runner (Maze Runner, #1)Uglies (Uglies, #1)Matched (Matched, #1)A Love Worth Giving: Living in the Overflow of God's LoveLife as We Knew It (Last Survivors, #1)Ninth Key (The Mediator, #2)Shadowland (The Mediator, #1)90 Minutes in HeavenWho You Are When No One's LookingRovnako iný ako jaToo Busy Not to Pray: Slowing Down to Be With God3:16: The Numbers of HopeFearless: Imagine Your Life Without FearBreakfast at Tiffany'sThe Declaration (The Declaration, #1)Ransom My HeartMatildaDraculaThe Road HomeThe Gun SellerThursdays At EightCranberry QueenTorment (Fallen, #2)Fallen (Fallen, #1)The WitchesCrescendo (Hush, Hush, #2)Hush, Hush (Hush, Hush, #1)Digital FortressThe Tales of Beedle the BardUnder the Jaguar SunCityThe HobbitRoverandomThe Hunger Games (The Hunger Games, #1)
 dystopiachristianity paranormal-angelscontemporary childrens-fantasy classicsfantasy-paranormal romance mystery horror-zombies advenrure autobiography-memoirscience-fiction-young-adult womens-fiction

Tak teda, ak vám tento post nepriniesol nič nového, netrápte sa, očividne to nebol jeho účel.
Tak krásny posledný deň roku 2011 a to NAJLEPŠIE, NAJZAUjÍMAVEŠIE, NAJDOBRODRUŽNEJŠIE  čo si viete predstaviť (aj čo si neviete) v roku 2012. A samozrejme veľa super skvelých kníh....
tak... HAPPY NEW YEAR.
Dvíham pohár: Salut.
DomiLondon

1 komentár:

  1. náhodou je to pekná zbierka kníh :)
    Aj ja ti prajem všetko naj do Nového roka a aby bol lepší než tento starý :)

    OdpovedaťOdstrániť