streda 9. novembra 2011

Súboj lásky

  • Počet strán: 152 strán
  • Väzba: pevná väzba
  • Rozmer: 135×205 mm
  • Jazyk: slovenský jazyk
  • ISBN: 9788089482535
  • Predbežný dátum vydania: 13.3.2012
  • Naše katalógové číslo: 124158
Anotácia:
Debora má zvláštny dar. Dokáže vnímať ľudské myšlienky a ich emócie. Je to pre ňu trápenie, ale zároveň aj zvyk. Všetko sa zmení, keď sa so svojou tetou Billy presťahuje do iného mesta, aby tak prekonala nečakanú stratu rodičov. Čoskoro spoznáva Willa, ktorého myšlienky sú však pre ňu od určitej chvíle absolútne neprístupné. Je tajomný a nosí so sebou desivý tieň. Ako je možné, že mu nedokáže čítať myšlienky? Po prvýkrát v živote je naozaj vystrašená, ale strach sa v nej ešte prehĺbi po tom, čo zisťuje, že Will má niečo spoločné so záhadnými zmiznutiami a úmrtiami v meste. A možno aj so smrťou jej rodičov...

Ukážka z knihy:
Ešte keď som bola malé dieťa, všetci lekári a odborníci, ktorých som navštívila, sa zhodli na jednej veci: som nadpriemerne vnímavý človek. Aspoň to ukázali výsledky nespočetného množstva testov, ktoré som musela podstúpiť.
    No ani v škole pre nadané deti, na ktorú ma prihlásili rodičia v domnení, že zo mňa vyrastie génius, sa vo mne výnimočné schopnosti neprejavili. Bola som skrátka celkom obyčajné dievča. Až do svojich pätnástych narodenín. 
    Potom sa odrazu všetko zmenilo. Aspoň v mojej hlave. 
    A jediní ľudia, ktorí o tom vedeli, zahynuli v lietadle smerujúcom z Hondurasu do strednej Európy o dva roky neskôr.
    Stala sa zo mňa sirota s darom, o ktorý som nikoho neprosila a bez ktorého by bol môj život oveľa jednoduchší...