sobota 15. októbra 2011

Quote of the Week

Som rada, že vám môžem priniesť meme Quote of the Week z knihy The Life As We Knew It. Je to naozaj úžasná kniha, ale viacej vám nechcem povedať, aby som mala čo dať do recenzie. Suzanne Beth Preffer, autorka, už veru nie je najmladšia a jej životné skúsenosti naozaj v hojnom množstve, ale napriek tomu z knihy cítiť jej mladosť (keby som nevedela, kto dielo napísal, verte mi, myslela by som si, že je to práca nejakej dvadsiatky). 


Tak teda, ale aby som nezahovárala, tu sú výroky (jeden vtipný, jeden romantický a jeden... trochu silný). Dúfam, že vás nimi dokážem primäť prečítať si knihu The Life as We Knew It, jednoznačne to za to bude stáť.


(A trochu k meme... je to akcia z dielne Judit a jej blogu. Každú sobotu si zainteresované blogy (ich tvorcovia) vyberú z knihy, ktorú práve čítajú tri typy výrokov a potom ich uverejnia. Načo? Aby sa činila osveta kníh o ktorých ľudia len tak nevedia... a ešte pre mnoho iných dôvodov)


Vtipný moment:
“What about desserts?" I asked. "If the world comes to an end, I'm going to want cookies."
"We're all going to want cookies if the world comes to an end," Mrs. Nesbitt agreed. "And chips and pretzels. If the world is coming to an end, why should I care about my blood pressure?"
"Okay, we'll die fat," Mom said.” 

("A čo bude so zákuskom?" spýtala som sa. "Ak sa blíži koniec sveta, tak si dám cookies."
"Všetci si dáme cookies, ak sa blíži koniec sveta," súhlasila pani Nesbittová. "A hranolky a praclíky. Ak sa svet končí, načo sa budem stresovať kvôli svojmu krvnému tlaku?"
"Fajn, takže zomrieme tuční," povedala mama.) 


Silný moment:
“I feel myself shriveling along with my world, getting smaller and harder. I'm turning into a rock, and in some ways that's good, because rocks last forever.
But if this is how I'm going to last forever, then I don't want to.”

(Mám pocit, akoby som sa zosušovala spolu so svetom, stále menšia a tvrdšia. Mením sa na skalu a v určitom slova zmysle je to dobré, pretože skaly trvajú večne.
Ale ak toto má byť spôsob, akým mám prežiť naveky, tak nechcem.) 


Romantický moment: (dobre, možno nie je taký romantický... ale z môjho pohľadu celkom áno :D)
“The last living boy in America drops into my bedroom only he wants to be a monk. I think that pretty much sums up my life.” 
(Posledný žijúci chlapec v Amerike, ktorý mi vpadol do izby chce byť mníchom. Myslím, že to presne vystihuje celý môj život.)




No, myslím, že to by malo byť ono. Privítam vaše komentáre, postrehy a nápady.
Majte sa pekne a peknú nedeľu prajem, ak sa neozvem ešte zajtra.
XOXO
DomiLondon

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára